به گزارش پایگاه خبری بستک نیوز، محمد دهمشت سرپرست تامین اجتماعی شعبه بستک طی گفتگویی در بیان جزییات این خبر گفت: طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی موسوم به “دوشنبه های دیجیتالی” در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعه کنندگان بوده که دوشنبه هر هفته تعدادی از خدمات مهم و پر مخاطب سازمان به صورت غیر حضوری معرفی می گردد.
وی با اعلام اینکه این طرح از ۱۹ آبان آغاز و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت افزود: طرح ۳۰۷۰ با دستور مدیر عامل و تاکید مدیر کل و مشارکت همه ارکان سازمان در راستای تحقق اهداف عالیه تامین اجتماعی دیجیتال آغاز شده است.
سرپرست تامین اجتماعی شعبه بستک دلیل نامگذاری این طرح را، غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت و کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در سال عنوان کرد که منجر به کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به سازمان تامین اجتماعی خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون ۸ خدمت از آغاز هفته نخست تا پایان هفته سوم طراحی، اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده که این مسئله نویدی بزرگ است که ما مخاطبان سازمان را به سمت ثبت نام در سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس ” Eservices.tamin.ir ” و استفاده حداکثری از این خدمات در منزل و بدون مراجعه به شعب و کارگزاری ها، تشویق، اقناع و هدایت کنیم.
دهمشت با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و همچنین محدودیت ها و مشکلات ناشی از آن اظهار داشت: از مخاطبان محترم سازمان تقاضا داریم تا نسبت به ثبت نام و پیگیری خدمات از طریق سامانه مذکور اقدام نمایند.
خدمات ارائه شده در طرح ۳۰۷۰ به صورت غیر حضوری به شرح ذیل می باشد:
- پرداخت کمک هزینه ازدواج بصورت غیر حضوری بدون ارائه مدارک به شعب سازمان
- حذف مراجعه فرزندان دختر مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت بصورت غیر حضوری
- ابلاغ غیر حضوری احکام مطالباتی
- ابلاغ مفاصا حساب به واگذارندگان کار و پیمان
- استعلام وضعیت مستمری بگیران
- استعلام وضعیت بیمه شدگان
- تکمیل سوابق بیمه شدگان پاره وقت
- نام نویسی افراد تحت پوشش بیمه شده اصلی
انتهای پیام / ش.ز