به گزارش پایگاه خبری بستک نیوز، محمد دهمشت سرپرست تامین اجتماعی شعبه بستک طی گفتگویی در بیان جزییات این خبر گفت: طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی موسوم به “دوشنبه های دیجیتالی” در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعه کنندگان بوده که دوشنبه هر هفته تعدادی از خدمات مهم و پر مخاطب سازمان به صورت غیر حضوری معرفی می گردد.

وی با اعلام اینکه این طرح از ۱۹ آبان آغاز و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت افزود: طرح ۳۰۷۰ با دستور مدیر عامل و تاکید مدیر کل و مشارکت همه ارکان سازمان در راستای تحقق اهداف عالیه تامین اجتماعی دیجیتال آغاز شده است.

سرپرست تامین اجتماعی شعبه بستک دلیل نامگذاری این طرح را، غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت و کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در سال عنوان کرد که منجر به کاهش  ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به سازمان تامین اجتماعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۸ خدمت از آغاز هفته نخست تا پایان هفته سوم طراحی، اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده که این مسئله نویدی بزرگ است که ما مخاطبان سازمان را به سمت ثبت نام در سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس ” Eservices.tamin.ir ” و استفاده حداکثری از این خدمات در منزل و بدون مراجعه به شعب و کارگزاری ها، تشویق، اقناع و هدایت کنیم.

دهمشت با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و همچنین محدودیت ها و مشکلات ناشی از آن اظهار داشت: از مخاطبان محترم سازمان تقاضا داریم تا نسبت به ثبت نام و پیگیری خدمات از طریق سامانه مذکور اقدام نمایند.

خدمات ارائه شده در طرح ۳۰۷۰ به صورت غیر حضوری به شرح ذیل می باشد:

  1. پرداخت کمک هزینه ازدواج بصورت غیر حضوری بدون ارائه مدارک به شعب سازمان
  2. حذف مراجعه فرزندان دختر مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت بصورت غیر حضوری
  3. ابلاغ غیر حضوری احکام مطالباتی
  4. ابلاغ مفاصا حساب به واگذارندگان کار و پیمان
  5. استعلام وضعیت مستمری بگیران
  6. استعلام وضعیت بیمه شدگان
  7. تکمیل سوابق بیمه شدگان پاره وقت
  8. نام نویسی افراد تحت پوشش بیمه شده اصلی

انتهای پیام / ش.ز